Забезпечення високої репутації науковця
7 квітня викладачі кафедри товарознавства, торговельного підприємництва та експертизи товарів долучилися до роботи наукового вебінару з проблем захисту репутації науковців під час оприлюднення результатів наукових досліджень «Хижацьки видання: розпізнати та уникнути», який був проведений консультантом з регіональних рішень Компанії Clarivate Analytics (Головний офіс: Лондон, Велика Британія) Іриною Тихонковою.
Під час вебінару було з’ясовано: як не припуститися помилки під час вибору видання для публікації власних наукових доробок; як уникнути публікації у хижацьких виданнях, на що варто звернути увагу під час добору видання; як розпізнати основні види хижацьких видань; які критерії якості видання слід брати до уваги; чи можна надрукуватися безкоштовно; чим загрожує публікація в хижацькому виданні і як від цього уберегтися; як перевірити індексацію видання у Web of Science Core Collection тощо. Це і ще багато іншого, цікавого та корисного дізналися науковці зі всієї України. Ознайомились із довідковою інформацією, з інформаційними сайтами, які нададуть змогу убезпечити себе від втрати отриманих наукових результатів, часу, грошей і найголовніше наукової РЕПУТАЦІЇ.
За результатами проведеного вебінару отримані відповідні сертифікати.